Tråkigt...

Sitter just nu i biblioteket på skolan. Mer än en timme kvar innan spanskan börjar, vi hade bara ca. 30 minuters snack på idrotten då vi träffade vår nya idrottslärare (som också är vår nya mentor för resten av ettan).
Har jävligt tråkigt kan jag meddela... Inte kan jag logga in på DC för att ta reda på vem av alla som ritar drakarna som har gjort det, har testat alla lösen jag kan komma på att jag har använt, men inte fan kommer jag ihåg vilket lösen jag har på forumet (brukar liksom aldrig logga in där, eftersom jag är inloggad där hela tiden för att slippa logga in och ut - ingen annan använder ju min dator hemma och går in på DC precis). Vill ge kredits till den som har målat vampyrerna och se ifall jag får publicera min fan-art av de vuxna hanarna som jag håller på med här i skolan (dvs, ingen ritplatta används nu).
Funderade även på att göra lite bilder till den nya layouten när jag ändå sitter vid en av skolans datorer som har PS CS3 (har bara CS hemma, så det är lite lyx här ^^)... Men det hinner jag väll också med, en timme och en kvart kvar innan jag börjar. Sedan slutar spanskan 15:45, då missar jag precis tio i bussen om vi inte får sluta tidigare, och då måste jag vänta till den som går 16:10, och då hinner jag inte med 16:13 tåget hem. Därmed får jag stå och vänta tills 16:43 tåget går och det är i Knivsta vid ca. 16:53 sedan tar det 20 minuter ungefär för mig hem, så jag är inte hemma förens tidigast vid... 17:10 skulle jag tro... Fan vad drygt... Jag som har massa läxor att göra (och alla har jag hemma, lyckat när man har håltimme).
 
Förutom det är jag jävligt törstig nu, dock finns det inget vettigt att dricka för de som är allergiker i cafét... Så jag får väll hålla ut tills jag kommer till stationen med att köpa en coola eller något där...




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day