Varje dag av mitt liv, varje andetag tar tid, jag står aldrig still.





Jag tycker det är väldigt roande att ha ett objektiv med stor bländare nu. (: Det är så kul...




F o t o - S o f i a

Coola bilder!:)

2010-08-08, 11:27:53 / http://fotostyle.blogg.se/
MICHAELA D

Svar: Haha! Ups :D (a)

2010-08-08, 12:28:03 / http://michaelaa.webblogg.se/
F o t o - S o f i a

Sv: Okej:) Det kan jag hålla med dig om.

2010-08-08, 17:02:18 / http://fotostyle.blogg.se/
Elin [ n e v n a r i e n ]

haha precis, ingen förstår sig på en :P Jag har nog inte ens stått i närheten. I låg och mellanstadiet var det jag och min bästa kompis, så då var det int så svårt, det var mer på högstadiet som det blev "problem", fast som du säger så brydde jag mnig inte så jättemycket förrän jag blev intresserad av killar (i slutet av nian - gymnasiet). Innan dess var det jag och mina pennor och jag kunde sitta o rita i ett hörn utan att nån tog notis om mig och jag inte tog notis om dem :P

2010-08-08, 19:03:34 / http://nevnarien.se/
Hanna

Gud så najsiga pics!! : D

2010-08-08, 23:44:32 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day