En droppe av mod, en blick av is...



Detta är toppen av två olika enar... Fotograferade dem ifrån nedre våningen av fågeltornet... På långt håll såg man inte spindelnäten och dropparna, det var när jag svepte förbi med kameran över dem som jag reagerade på det och tyckte de såg nice ut...
 
Känner mig seriöst inte så värst kry... Är illamående till och från, fryser sjukt mycket, osv... Tror jag är magsjuk eller något sådant... Något är fel i alla fall... Tänker gå och lägga mit nu - ovanligt, brukar inte komma i säng förens vid elva-tiden... Det är så sjukt kallt här i mitt rum att jag längtar ned i sängen mer än vad jag någonsin har gjort...
Men jag tänker inte vara hemma ifrån skolan... Speciellt inte imorgon i alla fall, ska ju till astma-doktorn då, så jag måste komma ihåg att gå tidigare ifrån skolan - och där med missa spanskan, men ärligt, jag kommer totalt glömma bort det och jag kommer glömma att jag ska ta 7:an och inte 6:an... Det är ju liksom lov snart, jag kan vara sjuk då - fast det vill jag ju inte försig, men hällre det än att missa skolan mer än nödvändigt.

Funderar för den delen på att vara med i Ellen's fototävling. Visst visst, jag har redan ett skylight filter, men jag vinner ju inte och det är kul att vara med i tävlingar för att se vad folk tycker om ens bilder, enda saken är, vilken bild i så fall?

Men ja, enjoy the pics... och sayonara tills vi ses igen...





©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day