Söta små änglar...



Tänk att bilden blev så där bra trots att jag inte har något polariseringsfilter. (: Och jag lovar, det är inte lätt att hinna med och fota mina små gull-pluttar, eftersom dem aldrig är stilla.
Men jag måste nog köpa ett polariseringsfilter snart... Vill slippa stå upp så att blixten hammnar utanför akvariumets glas så att den inte speglas. Det finns ju något ställe där dem kostar 149 kr, och jag kommer nog köpa ett där ifrån eftersom dem kostar allt ifrån 249-400 kr i affärerna.

Ska nog sätta mig och redigera några landskaps bilder nu och så lägger jag ut dem senare idag. Sedan så ska jag fota de teckningarna jag har ritat och lägga in dem på datorn så jag kan börja lägga upp dem här.. Eller, jag tror jag ska fota om alla mina teckningar, eftersom många av bilderna jag fotade på dem blev dåliga, och nu har jag D60 att fota med, så då kanske det blir bra så mycket bättre... (:
Eller, jag väntar nog med att redigera bilderna, för jag har ju tänkt att sätta mig och rita... (:




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day