Söta änglar ♥


Måste först och främst säga att jag tycker bilden blev otroligt söt på henne där när hon försökte klättrra på "skylten" framför sjöhästen. (:

Hur jag älskar amanoräkor nu! :'D Haha, blev förälskad i de små varelserna så fort. (';
Har köpt två till nu idag eftersom Yumiz's vän dog... )': Men nu är hon kompis med de två nya, Yuiz och Yazmine. (: Ni skulle se dem! :'D Så sjukt söta dem är ihop < 3
Sen har jag döpt mina Endlers guppy's också, honan fick heta Tea, hanarna fick heta följande; Jounicho (aka; Joey), Tristan, Seto och Yugi (ofc är alla döpta efter personer ifrån YGO).

Men ja, nu kan jag inte babbla.
Ska upp tidigt imorgon eftersom jag åker en dags-tripp till Åland då (och mina förhoppningar om morgondagen sabbades idag.... Så kortfattat, jag ser inte lika mkt fram emot det som jag gjorde när vi bokade det), men lägger upp lite bilder på eftermiddagen eftersom jag är hemma då (har lagt in bilderna jag har fotograferat den senaste veckan på datorn nu! Sjukt bra många av dem blev, speciellt många av de på trollsländan som jag fotograferade på en bro idag). (;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day