Akvariumet, akvariumet, står intill en vägg...

Väntar, väntar, på att få startas upp helt...

Håller på att starta upp mitt 105 L nu. (: Började igår eftermiddag med att klippa till filtervadd, grovt filter och fint filter material till den (: Och sen bara för att min bror fick filtervadd av mig, fick jag kol av honom. Mycket bra. (:
Ska till att börja nu med att plocka upp växterna ur 54 L och börja tvätta dem. Snigel jävlarna ska fan inte till 105 L!! >.<'

Och vet ni en sak? (: Som är riktigt rolig. (:
Jag har ju köpt för x antal månader sedan, en halv-vuxen snigel ätande snigel - som inte är i mitt 54 L, för den är med min brors fyra andra - och vet ni? Jag har börjat hitta små små snigel ätande snigel ungar i mitt 54 L (: Vet inte hur många de är, har flyttat över en av dem till mitt 16 L eftersom det är sånna där äckliga sniglar som kan para sig med sig själv om dom inte hittar någon att para sig med, men har sett iaf en till i 54 L, kanske två eller tre om jag har tur, för liksom, i ena stunden kan den/de jag ser vara på ett ställe, och tio sekunder senare när jag har tittat bort en stund, är den flera centimeter (mer än 20 ofc) ifrån där jag såg den senast... Men ja, jag är nästan glá att jag har fått ungar, för det är ju så att snigel ätande sniglar är väldigt dyra för sin storlek (35 kr/st - dvs i samma prisklass som mina pansarmalar).
Men ja, nu ska jag inte blabbla mer, nu ska jag börja arbeta... (:

Bye så länge... (:




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day