Klädkammaren - Förr


Nikon D60 + 50mm

Som jag nämnde i slutet av juni så har jag renoverat om lite grann i min klädkammare (genomförde det under den tjugofemte och tjugosjätte juni). Så jag bjuder på de tre fotografierna ovan ifrån hur det såg ut innan jag påbörjade "projektet", stökigt och fint, väldigt hemtrevligt - säger vi som.  Jag har dock inte några bilder på hyllorna, men eftersom det inte skedde så mycket förändring på den fronten så gör det nog inget.
   Kort och gott så gillar jag i alla fall min klädkammare ännu mer nu. Den känns mera hemma och mer som mig även fast den varit fylld med mina saker sedan jag flyttade in där. Om det är fint väder imorgon så jag kan släppa in så mycket ljus som möjligt i hallen ska jag försöka ta bilder på hur det ser ut nu, jag tänker visserligen inte lova något (det är nämligen för jävla svårt att fotografera i en väldigt liten klädkammare, speciellt när man inte längre har tillgång till ett objektiv med lite vidvinkel och ljuset ifrån taklampan är mer gul-brun än vad det är vitt).




Bea

Hej, tack för dina boktips, det är verkligen uppskattat! :D

btw, du tar jättefna bilder! o;

2011-07-16, 08:32:34 / http://sunous.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day