Where am I? - Så ritar jag med datormusen.



Jag fick ett önskemål för ett bra tag sedan, detta önskemålet gällde att jag skulle visa hur jag ritar med datormusen. Dock ville jag visa hur jag gör en hel bild och inte bara en halv bild som videon ovan innehåller, men mitt screen capture dog igen (före movie maker dog för en gångs skull), så jag kan inte filma mer... Men jag hoppas att detta duger i alla fall tills jag hittar något nytt att filma med, men när jag väl gör det så tänker jag visa på någon annan bild hur jag gör när jag skuggar med datormusen eftersom jag inte vill vänta med denna (om inte annat gör jag någon lite mindre detaljerad bild så jag kan göra en video som är ifrån första sträcket till signaturen är gjord). Jag hoppas även ni finner denna kanske mer roande att se än vad de senaste videosarna jag gjort har varit - jag lade faktiskt in lite fin musik på denna, så ni får höra det jag lyssnat på medan jag ritat denna, låtarna heter "Through the never" och "The struggle within".
   Bilden ska i alla fall föreställa Arice (ni kanske minns [denna] som jag kladdade ihop henne som ett spöke i, detta är andra gången som jag ritar henne på datorn), dock vet jag inte riktigt om bilden är ifrån innan eller efter hon dog... Det är för mig en gåta utan svar.

Och nu tänkte jag fortsätta rita på den, det kommer ta en jävla tid eftersom det är med datormusen jag gör den.








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day