Och vi har en vinnare...


iPad + Sketchbook

Jag nämnde för några dagar sedan att jag ska försöka vara med i en tävling. Så jag drog upp paddan på tåget idag och satt med den i högsta hugg helt insjunken i tankar från det att jag satte mig ned och väntade på att tåget skulle avgå tills dess att den stannade i Knivsta. Jag var inte säker på om jag gillade den förra draken jag gjorde, men jag gillade min idé med lysgrejorna på huvudet (är ganska så säker på att det finns en väldigt frän djuphavsfisk med något liknande), så jag behöll det på denna också, men den fick en stor lysgrej på svanstippen också. Men denna är jag säker på, jag gillar den och denna är vad jag tänker rita till tävlingen.
   Enda problemet nu är att välja passande färger (färgerna på bilden är tillfälliga och egentligen bara till för att man ska se vad som är fjäll, vad som är fenor och vad som är lysgrejorna) och komma på någon fin bild... Men först har jag tre bilder minst som jag tänker rita klart innan jag börjar med denna.








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day