Nästa hållplats, helvetet.


Nikon D60 + 50mm

"Nu ska vi ha prov och stora tester på exakt samma dag i bara tråkiga ämnen!", jag har tappat räkningen på hur mycket läxor jag har till nästa vecka. Det är mycket i alla fall, och majoriteten är tills på måndag. Så det är pga. det jag låter så negativ till allt just nu.
   Om man bortser ifrån att jag måste plugga skiten ur mig och jobba nu i helgen är det ändå ganska skönt med helg igen. Efter två veckors väntan på en försenad del av Naruto fick jag äntligen se den nu idag och även sitta och klaga över Tobis röst på den nyaste dubbade delen också (helt ärligt, de har valt totalt fel röst till honom... han lät så jävla tillgjord nu i den senaste delen (i de första delarna han var med lät han okey i alla fall) och jag tycker de har översatt Tobis och Deidaras snack helt jävla fel - vart tog alla "helvete", "fan" och "idiot" ivägen? Och framför allt, varför ta bort Deidaras fina kommentar "You piece of shit... I'll blast you to hell!!" och ändra den till "Tobi, you're dead!!"...?). Så jag är glad för att jag har fått sett de två delarna nu. Jag har även varit duktig och fått en film ifrån EOS 700 framkallad, så bilder på G ifrån honom nu och av vad jag har sett på negativen gillas många av bilderna mycket av mig.








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day