underbara låtar och helt fantastiskt gjorda videos.

Du bör inte se på någon av videosarna i det här inlägget om du planerar att se Naruto Shippuuden eller om du inte kommit så överdrivet långt in i serien än.








Tänk vad jag älskar när man sitter och kollar på videos där folk lagt upp original låtarna + tillhörande animationer inne på youtube så hittar man någon helt fantastiskt duktig människa som har sjukt bra musiksmak och som är sjukt duktig på att göra amvs.
   Ibland undrar jag om jag borde gå tillbaka till att göra amvs jag med... Det är faktiskt riktigt kul även om det tar förbannat lång tid (i alla fall i movie maker). Enda problemet är att jag inte orkar sitta och leta efter någon anime i HD och sedan bra låtar i HD och ladda ned (haha, det blir seriöst inte fint när man gör grejor skit bra men har as dålig kvalité på bilden och ljudet). Och jag var nog aldrig bra på att göra amvs där för flera år sedan när jag ägnade mig åt det. Men man blir aldrig bra om man inte tränar.

Och ja, jag är så jävla mycket nörd av Naruto som man kan bli för tillfället, hehe. Den har nog helt ärligt blivit min nya favorit anime. (:




Anonym

Jag har aldrig fattat hur vissa kan ogilla/hata Naruto, serien är bara helt epic! Jag hara också vissa nördperioder och andra perioder när jag inte bryr mig så mkt, men ändå. En av de grymmaste verken som har gjorts (görs xD ).

2011-09-11, 14:19:54 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day