Counting the days



iPad + Instagram


Jag väntar på att tiden ska stanna och att allt ska bli fint, precis så som jag vill att det ska va'. Men tiden tycks inte vilja som jag vill, inte heller tycks den tycka att det ska vara så som jag tycker.
   Det är min favorit årstid igen och jag känner behovet av att börja tända ljus i mörkret väckas till liv på nytt. Även om denna hösten inte är lika fin som den vi hade förra året så gillar jag denna ändå, kanske lite mindre regn är på beställning. Men regn är härligt när man har en bra bok och en stor kopp varm chocklad.

Grattis på födelsedagen, Sara! Nu får du se till att vara riktigt barnslig sista året du är barn, för om ett år är du vuxen!




Vaiho~

Haha, omg, thanx! :D Jag kommer fan aldrig att växa upp, så nema problema! :D haha, tack igen! :D

2011-09-22, 00:27:58 / http://weron.blogg.se/
Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: HAHA :D Jag varnade dig!!! :D Kram

2011-09-22, 10:56:46 / http://tinkerbella.blogg.se/
MICHAELA D

Svar: Hahaha! Gud vad roligt;)

2011-09-22, 21:31:52 / http://michaelaa.webblogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day