Blyerts porträtt från 2009

Ursäkta för blänket i delarna på bilden med mest blyerts, dåligt ljus = spotlight riktat på bilden... Kanske dags att ta sig tid att lära sig scannern där nere istället för att fotografera bilderna i dåligt ljus...?


När jag städade klädkammaren tidigare idag hittade jag mitt fullproppade ritblock som jag haft kvar där inne sedan jag målade klart [ Twins of darkness ] och som vanligt kunde jag inte låta bli att bläddra lite i den. Förutom att jag stod och glodde på en del manga saker i den så fastnade jag på denna... Och kom på att jag faktiskt aldrig visat den för någon annan än några släktingar...
   Jag gjorde denna när jag hade min största "Davy är bäst"-period under 2009. Den här bilden är första och sista gången som jag ritat honom, för att inte tala om att denna var det första porträttet som jag någonsin ritat. Dock har majoriteten av all blyerts på de mörkaste delarna fastnat på baksidan av pappret som är innan denna i ritblocket (funderar på om jag ska piffa till den lite med tanke på att det saknas så otroligt mycket på sina håll), så den har inte lika stor kontrast mellan de mörka och ljusa delarna som den en gång hade. Men jag är gillar den fortfarande väldigt mycket även fast den blivit lite förstörd. För att inte tala om att jag fortfarande gillar Davy lika mycket nu som jag gillade honom då.




A N N N A I Z (Annis)

SV; Tusen tack hehe.. Jag använder också mest Cheap Monday jeans, men dom på Gina satt riktigt fint ;)

2011-09-19, 14:01:11 / http://annnaiz.blogg.se/
A N N N A I Z (Annis)

SV; Jaha okej , ja sidan är jätte bra! :) Snabb leverans också!

2011-09-19, 14:28:40 / http://annnaiz.blogg.se/
L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Allt bra idag?:D



KRAM

2011-09-19, 17:13:36 / http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Turid

Älskar bilden, yeah!

2011-09-19, 19:45:28 /
hanna

david jones!!!!!!! fan så snygg :d

2011-09-21, 22:27:03 /
cammie

Du målar jätte bra =)

2011-09-23, 18:42:59 / http://tuschaa.blogg.se/
Anna

jäklar va grymt ritat!

2011-09-29, 20:26:30 / http://wallinphoto.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day