SAI



Godkväll, tänkte att jag kunde slänga upp den här lilla tjuvtitten när jag ändå inte kommit så överdrivet långt än med bilden... Med tanke på att jag tänkte försöka få den att bli en bild som inte är "se-vänlig-för-känsliga-tittare". Jag har ju inte kommit till de delarna som inte är så hemska än, så därför tänkte jag att jag inte behövde varna någon nu. Kul ska det bli att göra denna i alla fall eftersom jag tänker måla den på ett lite annat sätt emot hur jag brukar (förhoppningsvis i alla fall) plus att jag faktiskt har tagit mig tid till att bestämma att jag ska göra klart den i SAI.

Vi hörs, gissa om jag är pepp på Halloween just nu, har en del inlägg på lager tills på måndag, så det känns kalas bra och jag blir bara ännu mer pepp på Halloween när jag har bra idéer och saker på G. (:








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day