I told you so


300% med datormusen (jag är imponerad av mina egna skills, tänk när jag bara kunde rita snögubbar i paint med datormusen och nu kommer jag med typ likvärdigt resultat som med ritplattan, inte illa), 0% med ritplattan, 10% penslar (bakgrunden), 3000% Cour. Nej, jag råkade inte välja fel färg på bakgrunden, Röd är Cour's färg (inte blå som man kanske kan tro).
Det är så mycket mer som jag ser när det gäller speciellt Cour så ni knappt kan förstå det... För mig är han inte bara en karaktär som jag ritar för att få ro och slappna av, han lever i mitt huvud... Vet inte riktigt om jag ska publicera något av allt jag har skrivit och ritat (och majoriteten av det jag ritat är i mina skrivhäften, så det är nog inte ens fint att visa). Kanske gör det bara för att få öva...

Long time no see, förlåt att jag inte har bloggat något på vad som känns som flera år. Jag har varken haft tid eller haft något att visa. För jag vill inte visa någon WIP på en bild jag började med samma dag som jag skrev inlägget innan detta då jag ändrar mig väldigt ofta vad gäller den och börjar om på nytt... Kanske kan tänka mig att slänga upp lite fotografier här igen, men för att vara ärlig så har jag inte fotograferat överdrivet mycket på sista tiden, jag har snarare ritat desto mer (så jag överväger om att byta kategori på min blogg och ändra från foto till något annat som passar bättre).

Överväger just nu om att se på canal+, men jag har en skrivuppgift som ska vara inlämnad innan midnatt ikväll att skriva också (men den går nog fort att göra).




Vaiho~

Fan vad grym han blev alltså! :'D

Och jag tänker på full metal alchemist när jag ser bakgrunden o.O wonder why xD

2011-03-02, 19:34:45 / http://weron.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day