I askan av förflutet, i ljuset av nuet.

Photoshop CS3+datormus, ca. tio minuter. Grovskiss på Cour.

Jag lever, just nu. Förhoppningsvis är jag på bättre fötter nu och kan börja leva igen lagom till helgen, med lite tur några dagar tidigare. Det är dags att börja ta upp tråden där jag tappade den och börja om ifrån början, jag hade min rytm där ett bra tag (och jag var stolt över det). Hade flyt och fick saker gjorda. Att det sedan bara krävs så lite att man ska tappa det är läskigt... Men det är dags nu att börja om ifrån början för att få ordning och reda i livet igen. Har prov att ta igen, uppgifter att göra, sysslor där hemma att ta itu med. Jag måste hitta min rytm igen. Och den här lilla bloggen behöver få tillbaka sitt... Jag... Måste få upp kamerorna oftare, se till så att den slutar vara rita&photoshop-bloggen den varit på senaste tiden, det måste finnas foton också. Inte bara det ena. Båda delarna behövs för att den här bloggen ska vara hel.
Just nu vill jag att skoldagen ska ta slut även fast den pågått i dryga timman bara... Många timmar kvar innan jag får resa mig ur stolen 16:40 för att börja ta mig hemåt. Den enda lektionen jag längtar till är bildlektionen då jag ska börja med leran på min skulptur av Cour, jag släpper taget om allt då jag håller på med den och det är skönt att inte behöva tänka.




linda - drawings, clothes, pictures

sv: åh, skönt att höra att man inte är den enda som har det tufft i skolan atm! (vad elak jag låter när jag skriver "skönt") haha men du förstår :) Lycka till med skolan & tack för dina fina ord :)

ha en awesome dag. hugs

2011-03-23, 19:04:35 / http://lindaaaa.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day