When all the dreams are all you own.



Nikon D60 + 55-200mm

Jag gillar inte när tiden flyger förbi som om den inte finns, man hinner helt enkelt inte med något... Men, men, jag hade väldigt svårt att släppa taget om anime serien jag har börjat se (den jag lovade mig själv att aldrig se, har gått och blivit en av mina absoluta favoriter). Just nu sitter jag i mörkret och lyssnar på fin musik (t.ex. låten som jag lade in här i inlägget) och ritar lite till och från. Utöver att jag sitter och planerar att jag vill cosplaya en viss person på nästa Uppcon - om det blir av det vill säga, vilket jag hoppas. Sedan har jag hittat ett otroligt fint halsband och en otroligt fin klocka på ebay som jag vill köpa, billiga var de också, vilket är bra.
   Kort och gott en ganska fin dag med regn och hagel även fast den gått för fort.

Har er dag varit fin den med?




Elin

Va för serie såg du? :D

Och jorå, min va fin, men väldigt långtråkig... ): Måste hitta på nått att göra nu idag... :P

2011-06-16, 10:59:57 /
Casowa

*

*

Elin; Ingen speciell egentligen... Den går under namnet "Naruto". (:

*

*

2011-06-16, 15:08:29 / http://casowa.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day