Unknown path


Jag har någon form av period där ljusa färger är bäst. Gissa om jag har velat mycket fram och tillbaka över hur jag skulle göra den nya layouten hit till bloggen... Men nu får det så lov att vara, denna stannar.

Det kommer visserligen att komma upp aningen fler länkar (bland annat i den ytterst fula tomma rutan under länken till min dA)... Länken till startsidan dyker för närvarande upp bredvid 2011 i headern, men kommer förhoppningsvis att flytta och hamna ovanför den lilla texten om mig. Jag tror även att bilden i headern kanske byts ut till något sommrigare senare, men jag har inget just nu som passade bättre än den.

Jag hoppas för övrigt att den ser bra ut i nyare version av IE, Firefox och Opera än versionerna jag har av respektive webbläsare... Och så får jag hoppas att den ser bra ut i Safari också.
Så vad tycker ni? Duger den eller suger den?




hanna

jävlar va snyggt caius! :D

2011-06-14, 23:08:47 /
Vaiho~

Gillar den nya designen, och den funkar grymt på safari! ^^



Sv; Inte jag! Har knappt äit av den där jävla chokladen.... min familj snor åt sig allt!

2011-06-15, 22:56:23 / http://hungercatchjay.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day