Läder är vackrast i all sin enkelhet.


Nikon D60 + 50mm

Jag fick tråkigt då jag satt och väntade på att min arbetsledare skulle ringa upp mig, så jag passade på att göra ett armband åt mig själv. Det kanske inte var så avancerat för fem öre - läderband, lås och lite klister, sedan var det klart. Enkelhet är det bästa som finns för mig, jag gillar inte armband med massa krimskrams på, så därför gillar jag denna. Jag har fattat tycke för läderarmband sedan jag fick ett i present av min ena vän... Och för övrigt så tycker jag att läderarmband är som finast med bara ett fint lås och utan massa annat.
   Det var för övrigt väldigt roande att göra den, jag gillar att pilla med saker då jag har tråkigt. Sedan var det kul att rigga en "studio" i vardagsrummet, dock har jag inte riktigt fått in än hur man ska ta fina produktfoton, så jag får nog ta och träna mer på det (någon som har förslag på vad jag kan fotografera för att träna på det?).

Så tror ni att armband är något för mig att syssla med? Detta var egentligen inte första gången jag gjorde ett, har gjort många med olika sätt att fläta på samt en hel del med pärlor också då jag var yngre.




Anonym

Det blev ju skitsnyggt! och med studio i vardagsrumsfönstret.

2011-06-16, 21:08:07 /
Elin

Den ser ju jätte fin ut!

2011-06-19, 12:18:45 /
Al

va snyggt !

2011-07-09, 07:05:05 / http://prettified.spotlife.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day