Färgglada eld - Min insida

Målad med akryl och en svamp.


Ännu en bild ifrån bildlektionerna i skolan. Denna var en del av uppgiften där man skulle välja en konstnär att arbeta med, jag valde Franz Marc och hans målning "Fighting forms". Som egen målning skulle man låta sig inspireras av konstverket man valt, detta blev mitt resultat av det hela... Jag ville göra en eld med färger i som egentligen inte hör hemma i den, dock lyckades jag inte överdrivet bra med det. För övrigt så måste jag ha sett riktigt löjlig ut då jag gjorde den, stod upp vid bordet och lekte med färgerna som en femåring... Och då vi hade redovisning av den så fick jag kommentarer som t.ex. "Den där var riktigt, riktigt cool!" av folk som ritar och målar betydligt mycket bättre än mig, vilket gjorde mig glad.
   Jag kan inte säga att jag blev jätte nöjd med den eftersom jag inte fick den som jag ville ha den... Men tre saker är säkert; den var kul att göra, det var min tredje gång att arbeta med akryl och jag skulle nästan kunna tänka mig att sätta upp den på väggen för att den är lika rörig som jag själv är (man skulle kunna säga att den återspeglar min insida).




hanna

i love it! den blev grym :D

2011-06-22, 20:44:33 /
Vaiho~

Tacka och ta emot bara C:

2011-06-22, 23:01:32 / http://weron.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day