En kedja länkar oss samman i tid och rum.


Vänster är en förstorning av bilden, höger är original.

Jag blir lika förvånad varje gång jag zoomar ut när jag ritar små bilder... Även fast det känns som om jag bara kladdar på måfå och inte gör det så seriöst nogrannt så blir det ändå på något vänster inte överdrivet pjokigt...
   Den här bilden är försenad, jag skulle ha gjort den för länge sedan till en viss person vid namn Sara... Men jag är ju som jag är på den biten, börjar med nytt även fast jag redan har saker att göra. Jag har gjort om den här bilden två gånger, detta är tredje försöket och nu tänker jag fan inte börja om. Förövrigt har jag satt deadlinen vid midnatt imorgon, men jag tvivlar på att jag hinner tills dess eftersom jag har en hel del annat som jag måste göra imorgon också... Så jag får se när den blir klar.

Tänkte fortsätta rita i några minuter till innan jag går till sängs, så vi får se hur det slutar - om jag hinner klart eller inte innan min deadline.




hanna

du ritar grymt! : D gillar kejdan, real nice!

2011-06-19, 11:53:07 /
Elin

Va coolt! Jag vill också kunna rita så...

2011-06-19, 12:16:17 /
Vaiho~

Fett coolt! :D

Sv; Sääääääääääällan!Håret är fel, annars hade jag nog också tänkt så xD

2011-06-19, 17:26:44 / http://hungercatchjay.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day