I've no place to hide.



Sista dagen på jobbet imorgon, vilket känns ganska skönt. Är väldigt pepp på att försöka få orken tillbaka så fort som möjligt så jag kan fortsätta göra klart saker på sommarens "att-göra-lista". Den är fortfarande för lång, säkert för lång för att jag ens ska hinna med hälften som är kvar på den innan skolan börjar igen.
   Jag har handlat lite idag, utöver att ha hämtat ena min film ifrån Fuji så har jag besökt Kjell & company och köpt en scanner till EOS 700 och Trip 35 (det var rea, så vad gör man när man behöver en? Det blir betydligt billigare att betala en engångs summa på 299 kr istället för att betala 89 kr extra varje gång för att få in fotografierna på en cd). Dock glömde jag totalt bort att jag hade behövt besöka mediamarkt också, så det får väl bli en annan gång det.

Imorgon kommer tydligen åskan om man ska tro på det, känns inte så motiverande att jobba sista dagen i det. Men, men, jag hoppas på att det här vädret just nu bara är tillfälligt så sommaren kan komma tillbaka igen - jag vill ägna långa fina dagar åt att fotografera nu, det behövs verkligen, plus att jag behöver nog ägna ett par dagar i solen så jag kan få bli av med bonnabrännan jag fått nu när jag jobbat.




Elin [ n e v n a r i e n ]

sv, Näää be inte om ursäkt för det! Det är bara roligt med långa kommentarer! Det blir mer personligt på något sätt :) Och så får man någonting att svara på också ;)



Jag har faktiskt inte låtit någon läsa det jag skrivit. Mamma fick läsa min inledning som jag skrev för jättelänge sedan, men den har jag ändrat ett par gånger sedan dess ;P

Som du säger så är jag petig med att det ska vara rätt och perfekt.. och dessutom är jag nog lite rädd.. att det ska kännas fånigt.. vara dåligt eller liknande.. Vet inte varför. :)

2011-07-22, 12:40:20 / http://nevnarien.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day