Se vad du vill.

Min bild som jag arbetade med förra torsdagen efter lunchen i allt ifrån 2 ½ timma till mer än så hade tydligen inte sparats, så jag var tvungen att rita om allt det nu idag. Jätte kul [observera min ironi]... Nu har jag i och för sig inte mycket kvar att göra på den, så jag behöver inte gnälla mer om det.
Jag tänker därmot gnälla över att jag anser att det suger att det inte går att lägga upp klipp ifrån youtube här på bloggen längre pga. att de bytt till iframe, vilket tydligen inte går ihop med blogg.se idiotiskt nog. Så jag kan inte lägga upp låten jag vill lägga upp i det här inlägget.
Jag har just nu även för mycket foton, så jag kan inte välja vilka jag ska lägga upp... Det är fan nästan bättre när jag antingen inte har några för då tvingar jag mig till att rita för att ha något att visa, eller att jag har max fem foton som jag kan visa innan jag skaffar nya... Nu har jag nog närmare tjugo stycken och det kommer bli fler då jag har gjort fotoläxan som jag tänkte göra några olika versioner av eftersom jag har många idéer och inte vet vilken jag gillar bäst. Så imorgon när det börjat skymma ska jag se ifall jag måste gå ca. åtta kilometer till kyrkogården eller om någon är snäll och kör mig dit, eller åtminstone halvvägs så jag kan göra en av dem. Sedan tänkte jag att jag kunde köra något ifrån Gredelbyhagar också... Och sedan har vi även Uppsala - som jag hade kunnat göra imorgon istället för de andra två om det inte hade varit för att vi ska åka skridskor på idrotten och jag inte vill ta med D60 av den anledningen...

Då det gäller skolan för den delen... Min lista över alla bilder jag behöver rita till GK och trycklektionerna har blivit löjligt lång... Det är 34 bilder i nuläget... Och så kommer det att bli 35... Plus CB omslagsfaderullanrej också (vilket blir folder - fram och bak - och baksida - fram och bak - så det blir plus fyra bilder till). Lovely. Utöver det så har jag även tio "privata" bilder jag vill rita och håller på med...
Sedan visste jag inte att man kunde ha MVG+ i betyg, för det har jag tydligen i webdesignen... Och sedan har jag dragit på mig IG i idrotten även fast jag bara har missat en idrottslektion sedan tvåan började, så jag har IG pga den lilla missade lektionen - vilket jag tycker är taskigt eftersom jag sliter som ett vilddjur till min max-gräns på alla idrottlektionerna jag är med på.

Nu vill jag ha en till lussebulle... Och ursäkta för detta ointressanta babblet. Vill skriva och jag tappade tråden i mörkrets härskare för några minuter sedan... Måste hitta den igen... Det var fränt att Vazchu blev en människa igen...





Linnea

fin blogg!

hur e de? (a)

2011-01-28, 18:49:46 / http://liinneaaz.blogg.se/
Anonym

rolig blogg :)

2011-01-28, 21:24:28 / http://amandanylanderr.blogg.se/
Johanna

i really like you blog ;)

2011-01-28, 23:46:33 / http://johaannaz.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day