Lost in passed days; trapped in memories.




Det är skola imorgon igen. Underbart! (observera min ironi) Inget emot skolan sig självt, men lektionerna... Man är verkligen pepp på att börja skolan när det är längsta dagen det första man har efter lovet. Hade varit bättre om det hade varit på onsdag som skolan började (börja 11:30 och sluta 14:20, tillskillnad ifrån att börja 08:35 och sluta 16:40 som jag gör imorgon). Visserligen måste jag säga att jag längtar tills imorgon, med tanke på att mina foton väntar på mig inne på Fuji. Kalas det. De var egentligen klara i lördags, men eftersom vi hade gäster då så hann jag inte med att hämta dem, och idag orkade jag inte åka in. Så då får det bli imorgon som jag hämtar dem. Dock resulterar det i att jag kommer hem ca. en timme senare än vanligt om jag har en jävla otur...

Så bilder ifrån älskade EOS 700+nytt objektiv och ifrån honom+Saras 50mm som jag fick prova då vi träffades igen på G med andra ord. (; Och jag måste verkligen införskaffa en scanner i år... Jag har fått för mig att det blir billigare så även om jag kostar på mig den dyraste...








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day