I had a past and once a future; it seems like I have lost my way.


Originalet är på 210x148mm (in other words; ett liggande A5), så ursäkta att det kanske blev lite mupp i kvaliten då jag förminskade den (som att man t.ex. inte ser hans öga allt för bra, .

Känns lite idiotiskt att detta var allt jag hann åstakomma innan "No ordinary family" började och nu efter petade jag bara lite grann på hans öga och lite på vingarna... Kom fram till att jag ansåg att vinkeln jag fick till honom i då jag gjorde denna i skolan på GK lektionen med datormusen sög, så jag raderade det och började om ifrån början (det enda som är kvar ifrån det jag gjorde i skolan är "I haz written" - vilket inte är mycket)... Och nu är han nästan så som jag hade tänkt mig ifrån början (eller... nu ska vi inte vara för självkritiska, hitills är han så som jag ville ha honom). För den delen så har jag nog ändrat mig med mitt tycke med skuggorna som jag börjat smeta runt där på vingarna (tyckte de var skitfula då jag började med att smeta ut dem)... Jag gillar nästan att det ser slarvigt ut och att man ser hur dåligt jag har smetat det hela (jag + större bilder än 1000x1500px = dåligt).
Sedan tog det överdrivet lång tid också eftersom jag var tvungen att installera om min ritplatta då den inte funkade som den skulle längre - det är inte trevligt när sakerna slutar att funka rätt som det är.

Av någon anledning känns det för den delen som att Cour har växt när jag ser på den här bilden... Han känns så mycket mindre på mina övriga skisser och t.ex. [denna]...

Hitills är det nog ganska precis två timmar som jag har lagt ned på denna, och det lär mest troligt bli åtminstone två timmar till på den, en timme om jag har tur.




Vaiho~

Naw! Cour är så söt! :'D

2011-02-01, 08:28:23 / http://weron.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day