I början av en ny tid.





Jag vill kunna fotografera lika bra bilder på fyrverkerier som en bekant till mig kan... Men det är så äckligt svårt att lyckas med det, speciellt då man står ute på gården och inte vet vart de kommer, så man tillslut står och snurrar runt som en ballerina på stället och knäpper där man tror att de hamnar... Som tur är så lovade pappa i alla fall att han skulle köpa fyrverkerier till Valborg så jag kan försöka få bilder på dem då jag i alla fall vet vart de hamnar.
Det var för den delen väldigt få fyrverkerier här där jag bor nu i år... Det var nog mest så eftersom det bokstavligt talat var snöstorm här (ja, det syns inte så mycket på bilderna eftersom jag drog upp kontrasten, men himlen var egentligen nästan ljusgrå pga all snö, jag hade nästan 1 cm snö på huvudet när jag kom in efter bara knappt tio minuter ute, för att inte tala om att D60 och EOS 700 blev blöta de med), så de flesta valde nog att stanna inne.




Hana

Vi hade oxå snöstorm, jag såg typ naada o.O

men dina bilder blev mycket fina ändå!

2011-01-03, 11:07:08 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day