Fear for darkness, huh? I play with it.




Jag känner mig taskig emot D60... Har börjat titta på en ny kamera i lite dyrare prisklass än vad han är/var i (den prisklassen på ca. 13000 kr - ni som har koll på vad Nikons kameror ligger på för priser kanske då förstår att jag syftar på en D300s)... Vilken tur EOS 700 har då det gäller den biten... Kommer nog mest troligt aldrig köpa en ny Canon då han är den enda Canon för mig...
Överväger starkt om att skaffa ett helgjobb (ja, jag vet, jag har redan ett, men jag menar ett med fasta tider och lite bättre betalt, det jag har nu är för motionen och inte pengar)... Kanske fredag eftermiddagar (eftersom jag slutar 11:30 ändå), lördag och ev. söndag vore något... För att inte tala om att jag måste sätta mig och skriva brev till posten eftersom det är nu i januari de tydligen vill ha in ansökningar till sommarjobb. För jag vägrar gå en sommar till utan sommarjobb... Now or never...

Jag har sådana jävla bra idéer just nu för den delen, då det gäller bilder till min sk. "ABC-bok" till GKn alltså. (: Jag har värsta söta bilden på Cour i skallen som jag ska ha på andra sidan i den och på framsidan tänkte jag "skämta" till det med en bild på honom där han har en pensel och har skrivit något i stil med "I has written..." (med lite felvända bokstäver och så). (; Dock vet jag väl inte exakt hur han ska vara på framsidan utöver det, men bilden till andra sidan har jag värsta söta sättet som jag vill rita honom på. (;








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day