ute i det grå, utan ljus, utan mörker.

Bild ett - tjuvtitt på nya layouten, Bild två - en version av min resefolder (urtråkig uppgift kan påpekas)
En helg fylld av läxor (som om jag bad om att inte få ha något liv) och en del filmer där till. Ännu en ny vecka har tagit sin början och jag har svårt att avgöra hurvidare det känns. Allt för ofta står tankarna still och jag kommer inte på vad man bör göra. Ett som är säkert är att jag kommer behöva jobba skiten ur mig för att kunna uppnå resultat denna och nästa vecka. Är det dags att känna pressen mån tro?




Rebecca Rehn

SV: Spännande! :)



Joo, så kände jag också. Men fram till nyår kan man köpa en .se domän hos Binero för endast 8 kr!! För ett år då. Så när det var så lite pengar det handlade om var jag tvungen att testa! :)

2011-12-15, 21:07:08 / http://rebeccaarehn.blogg.se/
Hanna

Svar:

- Åh vad tråkigt med att ingen vill ställa upp på lucian! Det är en så mysig tradition tycker jag.. synd att missa den!

Vad skönt att du fixat de flesta julklappar redan! Då behöver man inte känna den där stressen som kommer. Själv hann jag köpa 2 julklappar idag så jag saknar fortfarande 3. Måste komma iväg igen för att köpa resten... får se när det blir! :)

2011-12-15, 21:43:42 / http://aredhel.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day