tiden stannar inte för något, även om du stannar.


Jag vill gömma mig i tider där tiden inte fanns, där allt bara flöt förbi i takt med solens bana över vår himmel. Det hörs klagorop på mig ifrån höger och vänster, vilket får mig att tvivla på om tiden någonsin kommer att räcka till så jag kan göra allt så bra som alla vill. Varför klagar vissa som om det är det enda de kan? Förstår de inte att tiden att leva och vara en överdrivet stor perfektionist inte räcker till om man står i mina skor? Jag som trodde att man kunde se det på mig, men tydligen inte...
   Mitt sinne drömmer om dagar där den listan som känns så oändligt lång plötsligt är tom, att mina planer och idéer plötsligt har tagit slut. Undrar allt vad jag gör då. Ber om hjälp att komma på något nytt? Dock tvivlar jag på att min lista någonsin tar slut, mina tankar och fantasier kan inte ens jag själv tygla. Så varför skulle den ta slut rakt upp i det blå? Mitt största problem här i livet är helt enkelt att jag tänker för mycket på det jag önskar komma skall, och tänker på tok för lite på nuet.

Tänk mindre, gör mera, och sluta spela flera tiotals år gamla TV-spel - även om inget går upp emot nostalgi. 








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day