The reaper who lost control

Speedpainting gjord i Paint Tool SAI på lite mer än två timmar och Hammerfall som bakgrunds inspiration.

Klicka på bilden eller [ här ] för att se den i större storlek.

Tänka sig att även jag kan rita fort när jag vill... Detta är den andra bilden nu i år som tagit mindre än fem timmar att rita. Enda anledningen till att jag ritade denna var dels för att jag tyckte att det har ekat här länge nog och för att pappa fyller år imorgon (eller ja, det känns som om det är ovärt att säga imorgon då det bara är dryga 49 minuter kvar på den här dagen, han fyller år den sjunde för att göra det mindre krångligt). Så denna är med andra ord ritad till min pappa.
   Dock känner jag mig taskig att jag har så lätt att rita saker till honom och jätte svårt att rita saker till mamma, så jag ska försöka sätta mig på jullovet och rita något till mamma också eftersom jag dumt nog inte lyckades med det i somras när hon fyllde år.




hanna

MEN GUDARS VILKEN SNYGG! typ dör totalt! xD

2011-12-07, 22:15:19 /
Anonym

vilken snygg!

2011-12-13, 14:40:00 /
josefin mandarin

vilken snygg!

2011-12-13, 14:40:18 / http://mkeys.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day