never felt that I belonged

Tiden tickar förbi likt en vind som aldrig vill stå still, jag hinner inte med. Det är dryga två veckor kvar innan jullovet börjar, men de dagarna som är kvar kommer gå för fort ändå. Varför tiden går så fort, vet jag inte, och jag tänker inte slösa bort den lilla tid jag har för att ta reda på det. Snart är jag inte längre arton heller, men ändå känns det som om det var igår som folk ville börja kalla mig för "vuxen".
Trots att tiden inte vill som jag, kan jag ibland inte låta bli att stanna upp och tänka; stanna upp och låta mig själv komma på nya saker jag vill göra även om min lista på saker att göra redan är allt för lång... Egentligen lyssnar jag inte så mycket på Hammerfall annat än när min pappa och bror gör det, men jag har alltid älskat "Last man standing" och klassat den som en av mina favoritlåtar i många års tid. Dock antar jag att mina öron har varit döva tills nu idag när jag gick igenom mina favoriter inne på youtube... För jag har inte sett något annat än fina ord upp tills idag i den låten - men nu ser jag något annat, något som jag gärna vill rita... En dag.








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day