lycka är som allra bäst i färg.

Efter nio timmar spenderade i min fina och hemtrevliga klädkammare under dagens gång är jag äntligen klar. Med två målningar till och med (dock är den ena väldigt simpel och är en sådan som bara är fin för mig då orden har en speciell betydelse för mig). Mina kläder luktar lite sådär fint oljefärg precis som mina händer och jag känner mig riktigt nöjd med mig själv. Det är dagar som denna som verkligen får en att vilja fortsätta göra det man gör! Jag trivs med mig själv riktigt bra när jag uppslukas av det jag gör totalt, så att omvärlden inte finns, det är bland det bästa som finns i mina ögon.



Ni kan nog inte förstå hur mycket jag vill måla och rita just nu, jag vill bara gå in på min favorit hemsida med mina favorit konstnärs saker och klicka hem lite akvarellfärger och annat fint så jag kan måla, måla, måla, måla.
   Om inte annat kan ni inte förstå hur mycket jag vill ha ur den där bilden som jag har haft i huvudet i nog en och en halv veckas tid nu. Jag kanske borde tillåta mig själv att rita den så jag blir av med den och kan fokusera på de sakerna jag egentligen måste göra...? Vi får se helt enkelt. Jag bjuder i alla fall på låten som har gett min den bliden i huvudet, så jag hoppas ni finner den lika fin som jag finner den (den är faktiskt bland de lugnaste låtarna jag gillar).




A N N N A I Z (Annis)

SV; Jaha , åh vad synd. Men om du skulle ha vägarna förbi någon gång så kan du bara höra av dig! :)

2011-08-10, 10:47:44 / http://annnaiz.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day