let him curse my name, but remember the truth.



iPad + Instagram


Det är nu en vecka sedan skolan började. Allt känns fint och som det ska vara, jag gillar skolan även om jag kanske inte är på humör för den varje dag. Kanske borde man vara skoltrött sista året i skolan? Jag är det inte... Jag var trött på skolan under låg, mellanstadiet och början av högstadiet (jag fick ett vagt positivt tycke för skolan under sista veckorna innan jullovet och sedan ökade det under vårterminen i nian, antagligen för att jag fann delar av min mening med livet och delar av varför jag lever ungefär då).
   Har fått två läxor hitills, Naturkunskap och Religion... Inget mig emot, jag tror att jag kommer gilla Naturkunskapen mer än vad jag trott att jag skulle göra och Religion har jag alltid haft lätt att intressera mig för även fast det inte är ett ämne jag gillar. Naturkunskapen är jag redan klar med och har lämnat in (jag hade lämnat in den en timma efter att lektionen var slut, vilket känns väldigt "Oj, jag blir pluggis och ordentlig med inlämningarna sista året i skolan! Lite sent kanske?" - inte för att jag brukar lämna in överdrivet många saker försent, men det händer när jag får för mycket att göra). Ska sätta mig med Religionen nu hade jag tänkt så jag har den gjord också.

Har ni det lika trevligt i skolan som jag har det?




linda - drawings, clothes, pictures

sv: jag älskar också twitter, använder appen flitigt på min htc.. :) Vi hade fått köpa ut dem, om det inte vore för att vi går i trean och bara ska ha dem i ett år.. så de som börjar ettan nästa år får alltså våra gamla datorer.. Hade vi gått i tvåan eller ettan så hade vi fått köpa ut dem :( menmen, ingenting & gråta över precis, är glad att jag får ha den i ett år iaf :) kram

2011-08-25, 21:02:45 / http://lindaaaa.blogg.se/
Anonym

du har en väldigt fin blogg och ritar verkligen jätte fint! och dina fotografier är inte helt fel heller!

men jag tycker det var lite tråkigt med dina kategorier... när man tex vill se dina färdiga teckningar så ligger alla med inlägg där du visar hur långt du kommit också... skulle du inte kunna göra separata kategorier så du har en för färdiga bilder och en för de bilderna du visar hur långt du kommit? och ungefär samma sak med dina kategorier med fotografier i, bara att du delar upp det så natur bilder är för sig och så? det vore jätte bra om du gjorde det!

2011-08-27, 16:55:06 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day