make it go away



"I know there's a snake in my bed, eating its way through my head... Show me there's a way to beat the monster."

Vet ni hur svårt det är att rita Slifer när man har de orden i huvudet och en helt annan bild som man ser pga. det? Det är jävligt svårt. Jag vill bara släppa taget om Slifer och rita den där andra bilden jag ser i huvudet mer än något annat just nu. Men jag har lovat att jag inte får börja med någon ny bild förens jag är klar med alla jag har påbörjade.
   För tillfället har jag tre bilder som jag ska ha gjort klart innan skolan börjar, den ovan som kallades "Facing Slifer the sky dragon", men som döptes om till "Vrede" då jag totalt misslyckades med Jaden och blev arg, så jag raderade honom ifrån bilden. "Twins of darkness" som jag helt ärligt överväger om att göra i oljefärg istället för digitalt nu när jag tänker på saken, dock är jag nybörjare på oljefärg (har målat två gånger tidigare med det, länge sedan var det också). "Where am I?" som jag endast använder datormusen till och filmar samtidigt eftersom Sara ville att jag skulle visa hur jag ritar med datormusen.

Nu tänker jag skita i att rita för resten av kvällen och istället ägna mig åt hemsidan. Vad har ni gjort idag då (som ni kanske förstår har jag ritat så gott som hela dagen idag, hehe)?




Elin

De skulle va så kul om du la upp mer bilder som du gör för hand (eller va man kallar de)! :D Du gör så mycket på datorn, så de skulle va kul att se mer saker som du ritat för hand. :D

2011-08-07, 18:25:52 /
Vaiho~

Hehehe, ffilmapå du! :D Och den blev as bra enligt mig, alltså så långt som du nu har kommit på den som man fick se när du ritade början med datormus (y)

2011-08-17, 11:27:14 / http://hungercatchjay.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day