Mitt minne är inte vad det borde vara.

Karaktärerna på bilden är inte mina, båda tillhör Kazuki Takahashi. Noll credit till mig för deras original utseende och personlighet alltså, däremot är bilden ritad av mig och därav min.

Guess who...

Jag minns förr då jag satt och ritade manga och inget annat... Vart försvann de stunderna egentligen? Jag har helt ärligt inte ritat manga på flera år nu känns det som... För att inte tala om att jag har glömt vad konturer är (ja, jag skojar, jag vet vad det är, men jag kan fan inte göra sådant längre, det är fult på mina bilder). Okey, jag ritade väl några ytterst slarviga pytte små, ej seriösa manga saker på samhällskunskapen förra terminen när vi jobbade med lag och rätt (har jag för mig att det var...). Men innan dess minns jag inte vad det var för bild jag ritade som var manga...
   Och nu, när jag sitter där igen och ritar en bild som jag hoppas att jag får klassa som manga även fast den varken har konturer eller att jag har börjat med håret så som man oftast ritar håret på manga karaktärer... Är jag förundrad över hur jag kunde sluta med något som är så kul... Varför slutade jag egentligen? Var det för att jag plötsligt fick en kick och fastnade för drakar? Helt ärligt, jag minns inte...

Och nu är det dags att bege sig till drömmarnas värld, sista skoldagen på första veckan efter lovet imorgon... Underbart. Och när morgondagen är över har jag bara 19 skoldagar kvar till min sista skoldag innan jag har ett sommarlov som jag faktiskt inte vill ha. Inte lika underbart det.








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day