Efterlängtade lov, kom nu, tack.

Billy Talent for the winners, underbart punk-inspirerat band det, otroligt vackra låtar.

Det är inte många timmar kvar tills den här sista skoldagen innan lovet är slut för min del, vilket känns underbart. Jag behöver lite lov nu. Visserligen måste jag stanna kvar längre i skolan och söka upp min bildlärare innan jag kan bege mig hem... Ligger nämligen efter som få bara för att jag är som en snigel när jag arbetar och är för petig. Vi har redovisning på tisdag av våra arbeten (skulptur och serie) - efter lovet det vill säga... Så hon ville att jag skulle komma och sitta med på hennes lektion idag, men idiotiskt nog börjar den 10:30 när jag är på idrotten, men jag borde hinna dit på slutet... Tänker försöka övertala henne om att få jobba hemma med den, att jag får ta med den hem och får med mig lera, färg och pensel så jag kan fixa den lite snabbt... Det är inte överdrivet mycket kvar, har svansen och hornen kvar som ska göras i lera...
Det är kul att skulptera... Och onaturligt nog känns det som att jag faktiskt nästan är bra på det... Jag överväger nästan om att börja göra det där hemma... Men det känns som att allt man behöver kommer kosta skjortan och jag är fattig... Sorglig värld vi lever i...








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day