Varje sida på internet har en adress, så även min blogg...

Jag har tänkt på en sak gällande adressen till min blogg. Då jag gjorde det kom jag även på att jag faktiskt har tillgång till att byta adress på min blogg. Men då slog tanken; "Är det vettigt att göra det? Är det värt det? Eller kommer det bara att förvirra alla att det helt plötsligt är en annan adress hit till min blogg?"
Så min fråga är, tycker ni som läser min blogg att det ska vara den nuvarande adressen (casowa.blogg.se) eller att jag ska byta till casowa.net/blogg?
För mig spelar det faktiskt ingen roll, jag har inget emot blogg.se's adress och inget emot det jag kan komma med själv. Så det är kort och gott ni som avgör det hela. Vet hitills att det i alla fall är en person som tycker att jag ska byta.

Kan även tilläggas att jag blev väldigt sugen på att titta på en viss film precis... Dock inte så passande då jag bara gjort två av fyra saker som jag hade velat hinna med idag, men det är väl bara att ta dem imorgon, kommer ändå inte orka sitta och måla klart två bilder i sträck imorgon (har minst kvar tre timmar på ena bilden och minst åtta timmar på ena), så det borde bli bättre med lite variation.




Jennifer

Byt tycker jag! :)

2010-09-30, 22:09:39 /
MICHAELA D

Svar: Hahaha! Skönt o höra xD

2010-09-30, 23:23:19 / http://michaelaa.webblogg.se/
Vaiho~

Skulle vara jävligt coolt med net (((:

2010-10-01, 10:14:29 / http://weron.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day