Vackra



Förra helgen var min familj hundvakt och hade en liten dam på besök. Det var trevligt, dock lite drygt att behöva tvätta händerna så fort man klappat damen eftersom hon dregglar ned ens händer så fort man gör det (D60 fick också en puss, kan man nog kalla det), men i övrigt var det trevligt. (:
Anledningen till att vi var hundvakt vet jag egentligen inte, det var nog inte bara för att Vackra's ägare ville att jag skulle fotografera lite bilder på damen som hon kunde visa uppfödaren... Ett som är säkert, jävla kul att fotografera henne, dock väldigt svårt (har aldrig fotograferat hundar digitalt förr). Nu är det tomt här och har varit tomt i flera dagar och ingen hund som tassar omkring... Det var rena drömmen att få känna doften av hund så nära inpå en själv igen. Senaste gången jag gjorde det var då jag träffade Bamse sist (dock tror jag att han inte är av denna värld längre). Kort sagt, att vara hundvakt fick mig att sakna Bruun (vår hund som vi hade förr i tiden) otroligt mycket.

Längtar tills imorgon tror jag, ska på guidad tur på Uppsala slott med klassen då, hoppas på att få besöka delar av slottet man inte får besöka om man bara är "där på besök då det regnar". Hoppas även på att vi får sluta då rundturen är slut ("ovanligt" att jag hoppas på det när man slutar halv fem enligt schemat, haha).




CJ

Fint kort!



Jag såg i Nevnariens blogg att du skrev att du letar efter ett batterigrepp till din D60. Har du hittat något? Jag är också på jakt men vet inte vilket man ska köpa. :/

2010-09-09, 14:38:34 / http://cjsfoto.blogg.se/
Hanna

Vilken sötsak! : DDD

OCh roligt med turen imorrn (idag), hoppas det går bra (;

2010-09-09, 15:40:21 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day