Tystnad känns som det enda rätta just nu.



Fick jävla ont i halsen igen på fotolektionen idag. Imorgon tänker jag därmed ha sjal på mig. Fy fan alltså, vill inte bli sjuk... När jag ville bli lagom sjuk för att få vara hemma ifrån skolan blev jag inte sjuk och blev kry efter typ en veckas tid igen, kul ifall det börjar om igen. Fick i alla fall veta idag på fotolektionen att vi ska ha mörkerfotografering på torsdag den sjunde oktober och ska infinna oss på något torg där inne i Uppsala som jag varken vet vart det ligger, vad det hette exakt, och sådant klockan 18:30 och vara där tills 22:00 på kvällen... Inte så lockande om jag får säga det själv, jag väljer gärna att göra mörkerfotografering ute i gredelbyhagar istället... Men nejdå, man måste vara med då det är obligatoriskt. Som om att jag aldrig har testat mörkerfotografering tidigare (det har jag). Sedan lär han väl inte heller tänka på mig som är allergiker och fått bekräftat att jag är gluten allergiker också, så då känns det jätte trevligt att gå (min lärare har tydligen planerat att bjuda på varm saft av okänt slag (säkerligen med äpplen i eller något annat jag är allergisk emot) och macko) dit då. Helt ärligt, jag tänker inte säga något, han borde ha vett nog att fråga ifall det finns någon allergiker.

Har en jävla massa läxor tills imorgon... Bildläxa och samhällskunskap (tre olika läxor i ett och samma ämne, till en och samma dag, hur lyckat är det? Vill lärarkandidater ta livet av oss eller vad?). Men jag är så äckligt trött att jag inte orkar... Men får så lov att gå ned igen om ett tag och göra läxorna... Skit samma ifall det blir skit dåligt gjort. När lärarna inte kan acceptera att man går i skolan från klockan 08:35 på morgonen till 16:30 på eftermiddagen får dem skylla sig själva att läxorna inte blir gjorda ordentligt.








Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day