I'm about to crack, I've lost my track.

Otroligt tråkig lektion pågår just nu. Har tröttnat på att hålla på med lightbox på det skit tråkiga sättet jag måste göra det på. Så då kom min hjärna på det smarta förslaget: "Men vafan, dumpa den skiten du håller på med nu och fixa lightbox inne på webhotellet istället så den blir klar!"
Sagt och gjort, loggade in på one.com's hemsida och försökte minnas vart det var man ändrade på sin hemsida (har dåligt minne om saker som jag inte gör så värst ofta), tillslut hittade jag rätt ställe, men det funkar varken i safari eller i firefox, och de är de enda webläsarna vi får ha här på skolans datorer, så det var en stor ren jävla besvikelse det här...
Jag vill inte hålla på med lightbox så som jag gjorde förra lektionen (visst, kanske ville göra det idag i då läget, men det har blivit tråkigt nu och jag har förstått hur man gör det)... Visst skulle jag kunna pilla på all css (som jag inte fick för läraren min) och se vad som händer... Men det orkar jag inte heller... Bilden jag vill rita på har jag hemma... Så det är jätte lyckat... Inte orkar jag börja rita något annat heller...




Hanna

Vi har oxå bara safari och firefox på våra datorer i skolan xD

2010-09-17, 15:10:58 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day