Äntligen, nu tänker jag inte göra mer på den på ett tag...


[Full storlek finns här]

Hennes namn är Yuna Delgado och hon är 17 år. Hon är personen som är huvudpersonen i mina noveller "På flykt", "Fasornas Lakejer" och "Mörkrets Härskare" som jag skrivit sedan sommaren 2007. Fy fan vilket helvete det är att rita personer man skrivit om så länge efter så många år sedan man första gången låg i sängen klockan tre på natten och ville logga in på FeFo och rollspela med någon... Speciellt är det ett helvete då människor är det jag ofta... Undviker... Att rita (därav inget ansikte och ingen vänster hand, vet inte hur man ritar det).. Det är ännu mer ett helvete att rita blod då man aldrig har ritat blod förr... Bakgrunden orkade jag inte med... Så den blev som den blev, tog mig två minuter att fixa ihop den, haha, och henne i sig tog väl kanske åtta timmar om man räknar med alla försök jag ägnade åt att försöka komma på hur kroppen såg ut och så... På tok för mycket för en så här liten bild i mina ögon.
Men nu är den klar i alla fall. Kanske ger henne ett ansikte och vänsterhand om jag någon gång skulle lära mig hur man ritar det.

Orkar tyvärr inte sitta och dra ihop kortfattat vad storyn om Yuna Delgado handlar om här också (har suttit i en halvtimma och försökt inte vara allt för dålig på engelska inne på dA nu - förvånar mig inte om alla sitter och tänker "Vafan menar människan?" över min "vackra" engelska, helt ärligt, jag hatar att jag är såpass dålig på engelska som jag är, önskar att jag var bra på engelska).

Är trött nu, så sängen för mig så jag orkar jobba imorgon.




Hanna

Det blev fett jävla grym!! : DDD

2010-09-25, 01:45:46 /
Vaiho~

fy fan va nice det blev! :'D

2010-09-25, 02:19:54 / http://weron.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day