I follow you and you follow me.

Jag har egentligen så mycket jag vill visa i både bild och text. Det sorgliga är att jag inte tillåter mig själv till att göra det då jag inte vill att vissa personer (tänker inte nämna namn, heh) ska se vad de kan vänta sig ifrån mig. Så jag visar troligtvist två av sakerna som tidigast på lördag omkring klockan fyra (ska testa det där med tidinställa inlägg eftersom jag inte kommer vara hemma klockan fyra på lördag, utan vara på halloween fest, och det är personen som ska hålla i den som jag inte vill ge någon tjuvkik förens jag väl står där, så då får ni tjuvkik samtidigt som hon).

Har varit en helt okey dag idag, har arbetat på pappas "beställning" under hela tryck lektionen, för att inte tala om att jag var som alla andra till och från, bara att jag körde med DC istället för facebook och var social med trevliga människor ifrån andra länder - känns mupp att jag är typ den enda svensken som är någorlunda aktiv på forumet.

Imorgon tänker jag rent ut sagt inte göra ett skit på webdesignen, haha. Orka göra det, vår lärare är troligtvist borta imorgon också. På idrotten lär jag väl försöka att vara med så gott jag kan, men det blir inte 100% pga att jag har skit ont i halsen och min astma medicin är både försvunnen och har passerat bäst-före-datumet, så jag vill inte göra det värre. Sedan direkt efter idrotten beger jag mig till centrum i hopp om att få byta ett tyg jag köpte i onsdags som jag inte behövde trots allt (tycker att jag har minst lika mycket rätt att byta tyger jag köper fel som de äldre människorna som handlar på samma tygaffär har). Då jag ändå är i centrum ska jag även leta efter nagellack och lite annat trevligt. Och när jag väl är hemma har jag mycket att göra, sy, rita, jobba och göra rent åt fiskarna.

Nu måste jag sätta mig och skriva den jävla saken om barn i fängelse till samhällskunskapen så jag slipper få IG.




Hanna

Lyckades du byta tyget? Hoppas (:

Och hoppas du får till allt till halloween saken! : D

2010-10-29, 17:57:47 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day