Det blev 12 så snabbt, men ännu snabbare blev det 11



Mår lite bättre än vad jag gjorde imorrse nu, dock känner jag mig inte helt kry än. Halsen gör fortfarande ont (inte lika mycket som imorrse), men förkylningen jag hade imorrse när jag vaknade är borta nu, så näsan rinner inte längre. (: Synd att mamma sa till mig att kolla febern, för det visade sig att jag har feber (som tur är inte så värst hög)...

Och jag har kommit fram till nu idag att jag sumpade min sista chans till ett sommarjobb i måndags då någon ringde mig där ifrån - i alla fall är det vad jag gissar då jag stod som reserv... Så kort sagt, det känns jävla surt... Jag hatar att jag sätter min mobil på ljudlös då jag är i skolan och när jag kommer hem glömmer jag bort att jag har den på ljudlös och då hör jag inte när det ringer, plus att jag i stort sätt dumpar min mobil då jag är hemma och lägger den på bottenvåningen medan jag själv är här uppe på övervåningen. Hur jävla dum kan man vara!? Men seriöst, jag tycker de kunde ha mailat mig istället... För jag ser när det kommer mail då jag är inloggad på msn och den säger till om det...
Nu kan jag totalt sluta hoppas om att få något sommarjobb i sommar är ett som är säkert. Kul, klara sig utan månadspeng då fiskarna behöver nya saker (som t.ex. lysramp är bara en av de sakerna, och en ny sådan är inte precis billig)




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day