3 - Smile to tha camera bro!


Haha, det första jag tänker på när jag ser på den här bilden är "Åh, Yamato's smile! OwO". Detta är i alla fall en snigel (den som inte ser det är blind), som jag satt och lekte med för några dagar sedan intill vår altan, den var jätte snäll och jätte nyfiken och allt annat trevligt. Dock var dens slem inte så trevligt, för den "spottade" på mig när jag försökte få den att sitta still på min hand... Framför allt gillade han att vara modell för en timma. ;D

Och ja, jag vet, jag lovade en bildbombning, men min eftermiddag blev inte som jag ville. Gick ut för att fotografera, var ute i en timme ungefär, tvingades gå in pga. vättskebrist och för att jag fick massa röda utslag över hela smalbenen efter att ha krupit omkring i gräset som en orm. Då jag kom in satte jag mig först vid datorn ett tag och var sur över att benen kliades, sedan blev jag trött, så jag la mig i sängen ett tag och vilade (eh, ja, somnade), sedan käkade jag middag och spelade guitar hero fram tills ca. 20:45, då jag satte mig vid datorn igen. Men jag lovar, ska fotografera mer imorgon ifall vädret tillåter, det var kul att prova på nya sätt att fotografera på... Dock vet jag inte när jag hinner med det då jag ska fixa jobbet och gå på marknaden (inte för att jag kommer kunna köpa så värst mycket, jag har bara 50 kr (i enkornor, en femma och femtioöringar) som jag tillåter mig själv att handla för - det kommer inte ens räcka till en drak t-shirt denna gång, får nöja mig med något halsband och kanske armband).





©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day