2 - Färger i svart


En av bilderna ifrån igår, innan utslagen anföll. Har en annan version av den här bilden med spindel saken (eller vad det är, jag studerade den inte allt för noga då jag inte ville att den skulle krypa upp på mig, jag klarar nämligen inte av att ta bort små insekter ifrån mig utan att döda dem) i fokus istället för de övre blommorna. Kan ni gissa vad som är den svarta bakgrunden? :P (nej, den är inte naturlig)

Hej, jag har köpt ett nytt halsband idag på marknaden (och inget godis, visst är jag duktig?). En drake, vad annars? Och jag hittade min försvunna drake för några timmar sedan. Var fan är mina ögon kan man fråga sig? Den har hängt helt synlig i en vecka, och jag har ändå inte sett den... Fail.
Men jag gillar min nya drake i alla fall, den påminner om en kinesdrake, bara att den har vingar och inte de där utsmyckande detaljerna som kinesiska drakar har. Kinesiska drakar är vackra och riktigt roande att rita. (:




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day