Söndag den sjätte i sjätte


Kl. 10:32 -
Godmorgon, börjar denna dag med en dusch.

Kl. 11:32 - Vackert väder idag. Tror det blir en hel del ute (för den delen, hur mycket märks det att den här bilden är tagen igenom ett smuttsigt badrumsfönster?).

Kl. 12:32 - Jag är fortfarande ute sedan jag åt frukost och leker med nyvattnade växter för tillfället. (:

Kl. 13:32 - Ett stort glas med iskallt vatten och is är behövligt efter så många timmar ute i solen (blixt, I know, men det blev mycket mer frän bokeh då).

kl. 14:32 - Work in progress...

Kl. 15:32 - Hah, nu ritar man och håller på med en sak på datorn samtidigt. ^^ Och drogar Nightwish (just because jag drömde om dem, Sara och Hanna inatt). <3

Kl. 16:32 - Mina skisspennor och konturspennor. (: (Från vänster till höger) H2, B, 7B, 4B, 6B, 2B, två stycken HB, en stor och en liten stomf/utsmetssak/whatever you call them. Och ovanför dem ligger mina proffsiga och väldigt älskvärda konturspennor som man egentligen ska ha då man ritar manga, men jag använder dem till det mesta (enda gången jag dumpar dem är när jag ritar porträtt, som senaste gången var då jag ritade Jack Sparrow som jag dumpade dem)

Kl. 17:32 - Vart är mitt fina väder nu då (ännu en bild fotograferad igenom ett smuttsigt fönster)? ):

Kl. 18:32 - Middag, nomnom. (:

Kl. 19:32 - Rengöring åt fiskar pågår...

Kl. 20:32 - Jag håller ppå med "hemligheten". Fast nu kan nog alla gissa vad det är, så det är nog inte så mycket av en hemlighet längre... XD Me like bokeh i alla fall. ^^

Kl. 21:32 - Yeee, awesome day. ^^ Tumme upp på det. ^^ Längtar till nästa EFIT, det är kul att göra det. (: Så jag tänker köra två gånger den här månaden, dvs kommer nästa den femtonde för min del. ^^




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day