Please kill the pain.



Känns som att jag borde ha lagt upp dessa bilder + de jag inte lagt upp än ifrån samma dag för närmare en vecka sedan...

Jag har nu varit vaken i en timma och tjugo minuter, ungefär. Men egentligen är det längre än så, gick och la mig vid halv ett tror jag, men jag somnade inte förens halv tre, sov som en stock fram tills fyra då jag vaknade igen, sedan dess har jag halvsovit fram till fem över sju ungefär. Då jag gick upp.
Anledningen till min sömnbrist? Jo, jag mår jävligt illa och har skit ont i magen. Vette fan vad som är fel... Mår illa i alla fall...
Trots att jag sovit så lite i natt, känner jag mig väldigt pigg i alla fall, inte ett dugg trött om jag ska vara ärlig. Men ja, det kan vara för att jag sovit så pass mycket de senaste dagarna (vad ska man annars göra? då jag sover är enda gången jag inte har haft tråkigt nu under lovet, jag vill ha något att göra, men jag har för mycket fritid nu och inte ro att finna något att göra, vill ha en ny cykel, så jag och D60 kan cykla ut på landet, för jag vägrar cykla på min cykel jag har nu, jag hatar min nuvarande jävla cykel, den är trasig, men ingen fattar att man får damp av at cykla på skiten, den ska till återvinnings centralen nästa gång någon ska dit, och om den inte får åka med i bilen, släpar jag med mig den dit själv)...
Tror jag tänker ta en ipren nu så det slutar göra ont i magen i alla fall, får testa att lägga mig ute på altanen i friska luften (som för tillfället är fylld av min grannes jävla cigarr rök.... Idioter som inte respekterar oss med astma och inte fattar att vi får andnöd då de håller på och kortar ned sitt liv med sina jävla cigarrer...) och försöka få pli på magen där ute... Fram med kudde, en bra bok och solkräm, det är sol ute idag, så jag funderar på att vara ute mycket eller sitta och sy mycket, både och vore något...




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day