Sedan när ville jag ha kläder så jävla mycket? Det känns inte som mig... Men ändå, det är jag...

Har suttit och kollat nu den senaste halvtimmen på vad kläderna jag vill ha ifrån ellos kostar... 1243 kronor är det uppe i... Jag förstår inte riktigt vad som har hänt med mig... Jag har alltid varit den som har nöjt mig med mina munkjackor, jeans, och någon t-shirt på hösten/vintern/början av våren och någon enkel tunika + leggings eller linne + kortbyxor då det är varmt... Och nu helt plötsligt sedan jag började bli totalt beroende av rutiga skjortor har jag i stort sätt slutat att använda munkjackor, men däremot har jag börjat använda linnen mer...
Det är inte likt mig, men ändå är det jag på något sätt... Känner mig hemma i mina skjortor, lika hemma som i mina drak t-shirts... Så det kan ju inte vara fel på det, eller?
För det som står på min lista just nu över det jag vill ha ifrån ellos är följande:

  • Två par leggins - ett par mörkgråa och ett par svarta, båda med nitar på, 199 kr/st.
  • En stycken oversize tröjor/tunikor - i färgen som dem kallar dimblå, 149 kr
  • Två stycken tröjor/tunikor - en vit och en svart, 199 kr/st
  • Två tunikor - en grålila och en svart, 149 kr/st

Och sedan har ellos ett par stövlar och ett par kängor som jag är rejält förtjust i också - vilket jag även finner förvånande då jag inte egentligen är så mycket för stövlar/kängor -, men jag läste kommentaren som en hade skrivit på stövlarna jag vill ha, och dem var tydligen inte så lyckade, för hon har tydligen storlek 39 (just like me) men kom tydligen inte ned i dem... Så det känns nästan bättre ifall jag skiter i att köpa skor där ifrån (har gjort det en gång, och jag är mäkta nöjd med dem fortfarande, plus att dem fortfarande är helt hyffsade till skicket även fast dem är över två år)... Känns som att jag gör bättre i att gå till typ skopunkten eller något när skolan börjar igen så jag kan prova skorna och gå i dem då mina fötter är som dem är (helt kaiko och inte passar i alla sorters skor)...

Då det gäller det sammanlagda priset, kan tilläggas... Kanske det är vettigt och värt att lägga ut på kläderna... Trots allt, jag handlar inte kläder så värst ofta, det brukar vara knappt en gång var tredje månad ungefär (det är i alla fall oftare nu än vad det var förr då jag köpte kläder en gång per halvår)... Men ja, det svider i plånboken hos denna fattiga student... Speciellt om jag ska köpa mitt macro objektiv, snart, när jag har bestämt mig varifrån jag ska köpa det...





Vaiho~

Köp kläderna efter macro objektivet då? (:

2010-07-29, 11:09:57 /
Hanna

Nämen har du blivit ett klädfreak 8D

2010-07-29, 11:16:36 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day