Ett par ord ifrån den varma, men ändå unga natten.

Förutom att det är varmt som fan och det känns som om man ska smälta bort totalt, är det helt okey just nu med mig. Har under majoriteten av dagen fixat en layout till min hemsida.
Det arbetet börjar gå emot sitt slut, och vad jag kan säga hitills, är att jag är jävligt nöjd än så länge med det jag fått ihop, blev inte så som jag tänkt ifrån början exakt, men det jag fick fram istället för första tanken är bra så mycket bättre - i mina ögon.
Det enda som i stort sätt är kvar att fixa är texten till två ställen, fixa någon form av galleri på något vänster (fruktar att det blir svårast att få till då jag inte har en aning om hur man ska få till det), men sedan måste jag även förstå mig på en viss del php om jag ska få till en sak som jag gärna vill ska funka (känns så drygt ifall jag ska behöva sitta och uppdatera det själv en gång om dagen, känns bättre ifall jag har lite php som sköter den biten åt mig)...

Tänkte fixa klart den sista texten nu och sedan går jag och lägger mig...
Funderar på att försöka orka upp tidigt imorgon och göra rent åt fiskarna innan det blir allt för varmt, det är så äckligt att vara här uppe på övervåningen på dagtid (är i och för sig minst lika äckligt nu), det är över 30 grader här inne i mitt rum just nu... Inte trevligt, så fiskarna har nog för tillfället över 30 grader i sitt vatten också, vilket inte är så lyckat...




julia

Åhh! hihi,, jag tycker du ska läsa mina viktiga inlägg det kan faktiskt vara nyttigt och se en annan tjejs perspektiv på saker och ting.

2010-07-11, 19:14:56 / http://gudinnanjulia.blogg.se/
Vaiho~

Det är as varmt!

2010-07-11, 21:29:55 /




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day