Du fann aldrig det svaret du sökte i eviga tid, allt försvann.



Jag älskar mina 3D brillor man fick på bion! (: För att inte tala om att Shrek 3 (som vi såg) var bättre än vad jag trodde att den skulle vara. Rolig som alltid. ^^
Men jag funderar nog nästan på att gå på bio igen då jag blev ännu mer sugen på att se "The last airbender" (ni vet... filmen baserad på "Avatar - The last airbender") då jag såg trailern på den som var precis innan filmen började... Först ansåg jag nästan att det var skit, men jaa, ändrade inställning idag, så jag tänker nog gå och se den då den har börjat visats på bio. (:




Elin

vacker blogg, vacker bild, gör du dina vackra designer själv ?

2010-07-24, 22:44:19 / http://elinsrunaway.blogg.se/
Elin

okej, den är i alla fall jättesnygg!

2010-07-25, 09:14:09 / http://elinsrunaway.blogg.se/
Vaiho~

Grym bild C: Har du nå fint filter? :O

DET SKA BLI UNDERBART KUL ATT SE DEN :'D Fast den kommer ut typ 15 oktober eller nått skit -.-"

Kan knappt hålla fingrarna borta från att ladda hem den XD

2010-07-25, 18:14:23 /
Lova

så fin bild !

2010-07-26, 12:24:30 / http://lowah.blogg.se/




Name;
Remember me?
Mail/e-post; (it wont be publicized)

Website;

Message;




©opyright Casowa Photography 2009-2012
2009
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December

Bildbloggar Fotobloggar bloggar Fotobloggar Fotobloggar


   


I was created to create, it’s as simple as that. I create in more ways than one and now it’s time for you to see the world through my eyes – or rather, through the lens of my camera.
Welcome to my blog that I shall fill with my memories from each day that passes by.

   


Follow on Bloglovin






         Digital exposures
     Analog exposures
     Time to see      Amanda Berglund
     Melody pearl
     Nevnarien
     Emma (Hagelstorm) Eriksson
     Inside reflection
     Lina Foto
     Linda Sundell
     Nicolinaslillaskrivbok
     Kreativlink
     Implode
     6x6 life
     Behind the water heater
     I was a whirlwind
     Devils 6th day